TDA-H al Facebook!!

Veure tema anterior Veure tema segŘent Ir abajo

TDA-H al Facebook!!

Missatge  Carla el Ds Gen 24, 2009 2:25 pm

Hola... ja fa temps que dec a lOlga aquest missatge per dir-vos a tots que estÓ disponible al Facebook un f˛rum de discussiˇ sobre el TDA-H!! Hi ha bastant moviment... aneu-hi a mirar Ús molt mÚs que interessant!!!

A mÚs, donem les grÓcies des de l'Associaciˇ d'Ajuda de TDAH del Bages, per publicar el f˛rum i permetre publicar la Web.

Si no poeu accedir-hi a trevÚs dels links cerqueu a Amics el nom segŘent: gueta-tdah.

Qualsevol dubte ja sabeu on som!!

Fins aviat!!!

Carla
Moderador/a

Nombre de missatges : 50
Data d'inscripciˇ : 06/04/2008
Ubicaciˇ : Manresa (BCN)

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

gueta-tdah

Missatge  gueta-7 el Ds Gen 24, 2009 7:27 pm

GrÓcies Carla,amb presentarŔ amb dic Olga nom real,soc mare de dos fills amb tdah el petit te 10 anys el gran 13 anys,porto 5 anys lluitan i seguirŔ lluitan per que ells amb donen foršes,vaig voler formar el grup gueta-tdah per que penso que encara hi ha molta falta d'informaci˛ i per que crec que amb la experiencia nostre podem ajudar a molta gent,penseu que a mi ning¨ amb va dir que els meus fills tenian cap pobrema yo soleta vaig moure cel i terra per saber que estaba passant amb els meus nens,un dia van fer un escrit molt complet a la vanguadia sobre els nens amb tdah,vaig veure el meu fill reflectat amb aquella pÓgina,a partir d'allÓ no he parat de agafar informaci˛ i de mourem per que avegades estem tant desorientats que necesitem tenir la mÓxima informaci˛ per que no s'escapi res de la educaci˛ del meus nens i aixý saber que tenim que fer.L'altre dia vaig rebre un correu de una mare desesperada per˛ contenta per haber descobert el grup gueta-tdah,nomŔs per la poqueta informaci˛ que habia llegit aquesta mare ha sapigut que posiblement el seu fill es tdah,aix˛ es el que amb fa moure perque vui veure la felicitat de tots els nens.Yo recomano a tothom que es posa al grup que facin corre el grup per tots el seus coneguts posiblement vosaltres tambŔ podeu ajudar.

Com diu la Carla yo faig propagando de l'associaci˛ per que crec que va molt be tenir una associaci˛ aprop de casa.TambŔ hi ha la presidenta d'una associaci˛ de Vigo i ara hi ha una noia de la plataforma del tdah i la Carla penso que entre tots podem fer molt,habera si tenim sort hi ens entra la ministra de educaci˛ jejejejeje es broma per˛ posible..TONETS A TOTS per cert ya som al grup 72 personas GR└CIAS.

gueta-7
Visitant ocasional
Visitant ocasional

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripciˇ : 18/12/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema segŘent Tornar a dalt

Permisos d'aquest f˛rum:
No pots respondre a temes en aquest f˛rum