XERRADA L'ADOLESCENT AMB TDAH...

Veure tema anterior Veure tema segŘent Ir abajo

XERRADA L'ADOLESCENT AMB TDAH...

Missatge  gueta-7 el Dv Gen 22, 2010 12:52 pm

Ahir Ŕs va fer la xerrada TDAH I L'ADOLESCENCIA..doncs bŔ va ser una xerrada molt interesant ,Ŕs va parlar de conductes pautes recoršament,,, El tdah es un trastorn que avui dia molta gent no saben del tot el que significa per aix˛ tenim que treballart tant amb ells i amb el resta LA SOCIETAT......Ŕs va parlar que la hiperactivitat la impulsivitat,, conforme et vas fent gran va desapareixent ja que el nen apren a ser mes responsable i pot arribar a controlarse,,respecta al deficid d'atenci˛ Ŕs l'unic que no desapareix degut a la seva discapacitat intelectual,,la Bego˝a ens va explicar que aquet deficid d'atenci˛ es degut a que la part frontal tenim unes cel.lules on s'encarreguen de captar i donar missatges,,doncs bŔ els nostres nens aquestes cel.lules tenen unes discapacitat d'un 30% menys que unaltre nen sense el trastorn,per tant aquets nens el seu rendiment academic els hi costa molt mŔs,,iMAGINEU si els nostres fills tenen aquesta mancanša el que tenen que treballar per fer com els demÚs com va dir la Bego˝a Ŕs com el que porta ulleres i l'hi fan treure i llegir com els demŔs,,,,( EL POBLEMA DEL TDAH ES QUE NO TE CAP MARCA F╠SICA)Ŕs va recalcar bastant amb la motivaci˛ d'aquets nens ja sigui a l'escola com a casa...tambŔ es va parlar de fer pactes amb ells per poder premiar d'alguna manera els seus comportaments,,ens va ensenyar una manera de fer-ho fer un contracte pares fills per fer els pactes.. Comportament,,,Ens va comentar que cuant el nen te un mal comportament els pares acostumem a utilitzar el tu,,exemple; tu no has fet aix˛,,tu no has de contestar d'aquesta manera,,,,doncs bŔ els pares tenim que cambiar el tu per el jo,,,exemple...jo crec que tindrýas que fer aix˛ perque,,,,,jo crec que no ens tens que contentar d'aquesta manera perque..... TambŔ va recalcar el tema de la comunicaci˛ parlar molt amb els nostres fills Ŕs la manera de fer front les coses bones que els hi pasa i les coses negatives,,,TambŔ va parlar de que moltes vegades els nostres fills els hi costa molt entendre les ordres que nosaltres els hi estem donan per aix˛ avegades cuant els hi diem coses sembla que no ens escoltin,,en realitat no s'anadonen,,

`M'agradarýa que comenteu mŔs coses del que Ŕs va parlar ahir per poder donar informaci˛ amb els que no van poder venir a la xerrada,,,jo he fet una mica de resum per˛ segur que hi ha alguna cosa que no he posat.......

MOLTS TONETS A TOTS,,,,,,I GR└CIES PER LA VOSTRA ASISTENCIA.....

gueta-7
Visitant ocasional
Visitant ocasional

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripciˇ : 18/12/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

XERRADA TDAH ADOLESCENCIA

Missatge  lurdes12 el Dl Gen 25, 2010 7:38 pm

gueta-7 escriguÚ:Ahir Ŕs va fer la xerrada TDAH I L'ADOLESCENCIA..doncs bŔ va ser una xerrada molt interesant ,Ŕs va parlar de conductes pautes recoršament,,, El tdah es un trastorn que avui dia molta gent no saben del tot el que significa per aix˛ tenim que treballart tant amb ells i amb el resta LA SOCIETAT......Ŕs va parlar que la hiperactivitat la impulsivitat,, conforme et vas fent gran va desapareixent ja que el nen apren a ser mes responsable i pot arribar a controlarse,,respecta al deficid d'atenci˛ Ŕs l'unic que no desapareix degut a la seva discapacitat intelectual,,la Bego˝a ens va explicar que aquet deficid d'atenci˛ es degut a que la part frontal tenim unes cel.lules on s'encarreguen de captar i donar missatges,,doncs bŔ els nostres nens aquestes cel.lules tenen unes discapacitat d'un 30% menys que unaltre nen sense el trastorn,per tant aquets nens el seu rendiment academic els hi costa molt mŔs,,iMAGINEU si els nostres fills tenen aquesta mancanša el que tenen que treballar per fer com els demÚs com va dir la Bego˝a Ŕs com el que porta ulleres i l'hi fan treure i llegir com els demŔs,,,,( EL POBLEMA DEL TDAH ES QUE NO TE CAP MARCA F╠SICA)Ŕs va recalcar bastant amb la motivaci˛ d'aquets nens ja sigui a l'escola com a casa...tambŔ es va parlar de fer pactes amb ells per poder premiar d'alguna manera els seus comportaments,,ens va ensenyar una manera de fer-ho fer un contracte pares fills per fer els pactes.. Comportament,,,Ens va comentar que cuant el nen te un mal comportament els pares acostumem a utilitzar el tu,,exemple; tu no has fet aix˛,,tu no has de contestar d'aquesta manera,,,,doncs bŔ els pares tenim que cambiar el tu per el jo,,,exemple...jo crec que tindrýas que fer aix˛ perque,,,,,jo crec que no ens tens que contentar d'aquesta manera perque..... TambŔ va recalcar el tema de la comunicaci˛ parlar molt amb els nostres fills Ŕs la manera de fer front les coses bones que els hi pasa i les coses negatives,,,TambŔ va parlar de que moltes vegades els nostres fills els hi costa molt entendre les ordres que nosaltres els hi estem donan per aix˛ avegades cuant els hi diem coses sembla que no ens escoltin,,en realitat no s'anadonen,,

`M'agradarýa que comenteu mŔs coses del que Ŕs va parlar ahir per poder donar informaci˛ amb els que no van poder venir a la xerrada,,,jo he fet una mica de resum per˛ segur que hi ha alguna cosa que no he posat.......

MOLTS TONETS A TOTS,,,,,,I GR└CIES PER LA VOSTRA ASISTENCIA.....

Hola , a mi la xerrada em va sembla molt interessant, la sicologa ho va explicar tot molt bÚ i molt detallat.

lurdes12
NomÚs miro
NomÚs miro

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripciˇ : 21/04/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

XERRADA

Missatge  sonia el Dt Gen 26, 2010 12:54 am

Hola a tots, jo tenia que venir a la xerrada, pero per motius personals, el meu pare ha estat ingresat al Hospital de Badalona tota la setmana passada, i amb va ser imposible de poder assistir-hi, hi ha algunes companyes meves que si que varen ser i l┤exit va estar garantit.
Volia disculparme per no ser-hi, ya que el dia 12 vaig anar al Local per coneixer la associaciˇ i em vaig comprometre a venir.
M┤agradaria de poder estar informada de les segŘents activitats, mirare de anar al Local el dimarts del mes que bÚ, i portar l┤inscripciˇ.
Gracies per tot
SONIA MILLET FIGUERAS

sonia
NomÚs miro
NomÚs miro

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripciˇ : 08/12/2009

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: XERRADA L'ADOLESCENT AMB TDAH...

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 12:52 pm

Contenido patrocinado